• 8-9 mai 2018

    GREAT FUNDRAISING MASTERCLASS CU ALAN CLAYTON

    "I'm a broker of love" - așa descrie Alan Clayton munca de fundraiser. Acesta nu e doar omul care aduce fondurile într-o organizaţie, nu e doar persoana care formulează cereri de finanţare. Un fundraiser e agentul care ia şi dă dragostea de oameni mai departe, iar “clienţii” lui rămân alături de el pentru că primesc ce au nevoie: un lucru în care să creadă.

    Masterclass-ul se va desfășura în limba engleză

Alan Clayton va vorbi la Conferința Națională de Fundraising de anul acesta despre Great Fundraising,
cum o organizație își poate spori impactul și veniturile de două, trei,
sau de mai multe ori pe termen mediu cu ajutorul donatorilor
care rămân lângă organizație pentru foarte mult timp, crezând cu tărie în visul acesteia.

Great Fundraising Masterclass a fost creat având la bază următoarele surse:

• Cercetarea și raportul Great Fundraising efectuate de profesorii Adrian Sargeant și Jen Shang

• Observații din peste 350 de studii de caz din organizații din întreaga lume care fac fundraising la un nivel extraordinar (Great Fundraising Organisations)

• Experiența în fundraising de peste 25 de ani a lui Alan Clayton

Raportul de cercetare Great Fundraising



DESCARCĂ

Ce veți afla participând la masterclass:

• Cum au reușit alții să ajungă să facă great fundraising

• Concluziile cercetării și raportului Great Fundraising

• Cum să întelegem nevoile donatorilor

• Cum poate Great Fundraising să fie motorul misiunii organizației și invers

• Cum se poate urni organizația în efortul de a atrage fonduri și cum puteți ajuta toți membrii organizației să ajungă să fie mândri că fac fundraising

• Să creați și să mențineți vie o cultură care încurajează învățarea ca secret al inovației și dezvoltării

• Cum să găsiți promisiunea unică a brandului care să unească organizația și să fie un motor al acesteia

• Cum să luați decizii legate de brand și mesajele de comunicare astfel încât acestea să devină un motor al great fundraising

• Cum poate leadership-ul și felul în care îi inspirăm pe cei din echipă să îmbunătățească semnificativ performanța în fundraising

• Cum să vă concentrați eforturile de fundraising pentru a ieși în evidență pe o piață din ce în ce mai aglomerată

Cui se adresează? Acest seminar este destinat directorilor executivi, membrilor de board, directorilor, managerilor și coordonatorilor de fundraising.
Sunt bineveniți și fundraiserii ambițioși care își doresc în viitor un rol de leadership în fundraising.

Stilul de învățare

Conținutul acestui masterclass este format dintr-un amestec unic de cercetare academică și studii de caz, cu referire în special la raportul de cercetare Great Fundraising. Participarea la acest masterclass va avea ca rezultat o listă de acțiuni "must-do" pe care să le implementați imediat după întoarcerea la birou. Stilul de învățare este cel prin "layered-design".

Acesta combină prelegeri, studii de caz cu grupuri de lucru și exerciții de tip "învățare prin practică". Fiecare persoană poate participa pe cont propriu sau ca parte a unui grup.

Alan Clayton

Alan Clayton s-a specializat în Great Fundraising, definit ca o creștere durabilă și pe scară largă, generată de donatori care cred cu adevărat în visul organizației. Great Fundraising a făcut obiectul unor cercetări atât la nivel academic, cât și la nivel practic, prin peste 350 de studii de caz din diferite țări ale lumii.

Alan este președintele companiei Alan Clayton Associates, cu sediul în Scoția și Danemarca, care activează în prezent în Australia, Finlanda, Norvegia, Irlanda, Danemarca, Olanda, Marea Britanie, Canada și SUA și lucrează cu clienți în multe alte țări, precum Serbia Austria, Slovacia, Noua Zeelandă, Elveția, Spania și Germania. El este și Managing Partner la Inch Hotel and Inspiration Centre, Loch Ness, Scoția și președinte de bord la Karat Marketing, o agenție de fundraising prin telefon în Dunfermline, Marea Britanie. A lansat recent agenția Revolutionize FAB cu sediul la Londra și este directorul creativ al RobeJohn din Melbourne, Australia. Alan a devenit recent director de corporate partnership consultancy la Remarkable Partnerships și specialist legacy la Legacy Voice.

Alan a deținut în trecut roluri importante de fundraising și de conducere la organizații de caritate naționale din Marea Britanie și a fost Chief Executive Officer al trei agenții de fundraising. Unul dintre cei mai importanți consultanți, coach-uri, directori creativi și vorbitori inspiraționali, Alan a lucrat cu peste 350 de clienți non-profit din întreaga lume. Specializările sale sunt creativitatea, comportamentul emoțional, dezvoltarea boardului și a echipei executive, strategia creativă, perspectiva și motivația donatorilor și a publicat mai multe cercetări și lucrări teoretice originale.

Alan este un alpinist, căpitan de bărci rapide și jucător de golf pasionat și are reputația de a inspira și de a spune lucruri pe care alții nu îndrăznesc să le spună.

Agendă 8 mai 2018

09:30 – 10:00 Înregistrarea participanților la masterclass

10:00 – 11:30 Great Fundraising Organisations

11:30 – 12:00 Pauză de cafea

12:00 – 13:30 Fundraising Culture

13:30 – 14:30 Pauza de prânz

14:30 – 16:00 Donor Centred Thinking

16:00 – 16:30 Cafea și încheiere

Agendă 9 mai 2018

10:00 – 11:30 Fundraising Communications that Work

11:30 – 12:00 Pauză de cafea

12:00 – 13:30 How to Create Fundraising Communications

13:30 – 14:30 Pauză de prânz

14:30 – 16:00 Leading Great Fundraising, Getting Going with Great Fundraising

16:00 – 16:30 Cafea și încheiere

Un document cu informații complete despre acest masterclass, în engleză, este disponibil aici

Doar 50 de locuri sunt disponibile pentru Masterclass! ÎNSCRIE-TE ACUM