dana 

Alan Clayton

Masterclass, Plenul de deschidere: O nouă ambiție, Atelier: Great Fundraising Communications

Alan Clayton s-a specializat în Great Fundraising, definit ca o creștere durabilă și pe scară largă, generată de donatori care cred cu adevărat în visul organizației. Great Fundraising a făcut obiectul unor cercetări atât la nivel academic, cât și la nivel practic, prin peste 350 de studii de caz din diferite țări ale lumii.

Alan este președintele companiei Alan Clayton Associates, cu sediul în Scoția și Danemarca, care activează în prezent în Australia, Finlanda, Norvegia, Irlanda, Danemarca, Olanda, Marea Britanie, Canada și SUA și lucrează cu clienți în multe alte țări, precum Serbia Austria, Slovacia, Noua Zeelandă, Elveția, Spania și Germania. El este și Managing Partner la Inch Hotel and Inspiration Centre, Loch Ness, Scoția și președinte de bord la Karat Marketing, o agenție de fundraising prin telefon în Dunfermline, Marea Britanie. A lansat recent agenția Revolutionize FAB cu sediul la Londra și este directorul creativ al RobeJohn din Melbourne, Australia. Alan a devenit recent director de corporate partnership consultancy la Remarkable Partnerships și specialist legacy la Legacy Voice.

Alan a deținut în trecut roluri importante de fundraising și de conducere la organizații de caritate naționale din Marea Britanie și a fost Chief Executive Officer al trei agenții de fundraising. Unul dintre cei mai importanți consultanți, coach-uri, directori creativi și vorbitori inspiraționali, Alan a lucrat cu peste 350 de clienți non-profit din întreaga lume. Specializările sale sunt creativitatea, comportamentul emoțional, dezvoltarea boardului și a echipei executive, strategia creativă, perspectiva și motivația donatorilor și a publicat mai multe cercetări și lucrări teoretice originale.

Alan este un alpinist, căpitan de bărci rapide și jucător de golf pasionat și are reputația de a inspira și de a spune lucruri pe care alții nu îndrăznesc să le spună.