EDIȚIA 2019

Anul acesta, Conferința abordează două teme cu potențial considerabil de învățare și creștere pentru organizațiile din România: comunicarea în fundraising și digital fundraising.

Veți avea ocazia să aflați ce face comunicarea în fundraising atât de diferită față de comunicarea din alte domenii; cum să lucrați cu emoțiile și cum să găsiți curajul de a rămâne în spațiul emoțional atunci când comunicați pentru a atrage fonduri indiferent de cauză; cum să găsiți și cum să spuneți poveștile care adună donator loiali în jurul cauzei; care sunt caracteristicile unui mesaj care primește răspuns din partea donatorilor; care sunt uneltele, materialele și tehnicile cu care puteți construi campanii digitale de succes pentru organizația voastră.

Dincolo de subiectele centrale ale ediției, Conferința aduce ateliere construite în jurul unor teme precum metodele de fundraising cele mai eficiente, călătoria donatorului, strategie și leadership.

Invitații noștri din străinătate sunt Adrian Lorentsson si Rachel Beer de la Alan Clayton Associates (Scoția) și Aroon Dougan și Jason Potts de la Think Digital (Anglia), ambele echipe având o experiență internațională cu organizații cu cauze foarte diverse.