SPEAKERII CONFERINȚEI

Adrian SargeantDirector
ACA Philanthropy and Fundraising

Profesorul Adrian Sargeant este Director la ACA Philanthropy and Fundraising. De asemenea, este Co-Director și profesor la Institutul pentru Filantropie Durabilă din Regatul Unit. Anterior, Adrian a fost primul Hartsook Chair în Fundraising la Lilly Family School of Philanthropy din cadrul Universității Indiana. În prezent este profesor adjunct la Universitatea din Indiana și profesor invitat la Centrul Australian de Filantropie și Studii Nonprofit la Universitatea de Tehnologie din Queensland.

Prof Adrian Sargeant is a Director of ACA Philanthropy and Fundraising. He is also Co-Director and Professor at the Institute for Sustainable Philanthropy in the UK. Adrian was formerly the first Hartsook Chair in Fundraising at the Lilly Family School of Philanthropy at Indiana University. He is currently an Adjunct Professor at Indiana University and a Visiting Professor at the Australian Centre for Philanthropy and Nonprofit Studies at Queensland University of Technology.

Adrian LorentssonCreative Consultant
ACA Philanthropy and Fundraising

Adrian Lorentsson este Creative Consultant la Alan Clayton Associates. A fost Director de Comunicare pentru Asociația Norvegiană pentru Sănătatea Mintală a Tinerilor, unde a fost și președinte al boardului. El a jucat un rol esențial în construcția acestei organizații. Adrian este forța creativă în consolidarea unei culturi de fundraising în organizații și tări care abia încep să fie expuse la fundraising.

Adrian Lorentsson is a Creative Consultant with Alan Clayton Associates. He is a former Director of Communications in the Norwegian Association for Youth Mental Health, where he also served as chair on the board of trustees. Adrian played a pivotal role in building the organisation for youth mental health from scratch. Adrian is our driving creative force in building fundraising cultures in organisations and countries who are new to fundraising. Adrian is an award-winning public speaker.

Aroon DouganStrategy Director
Think Digital

De 15 ani, Aroon lucrează în fundraising și marketing cu organizații nonprofit din diverse domenii, de la conservarea naturii la cercetare medicală sau dezvoltare internațională. Are o experiență vastă atât la nivel strategic, cât și în implementarea unor campanii punctuale care folosesc canale și audiențe diverse. Înainte de a se alătura echipei THINK Digital în 2016 ca director de strategie, Aroon a condus o organizație de crowdfunding din Londra, fiind specializată în digital fundraising și strategie.

Aroon Dougan has worked in fundraising and marketing for a range of non-profit organisations over the past 15 years from conservation to medical research to international development. She has vast experience, both at a hands-on level, leading on fundraising campaigns across a range of channels and audiences, and at a strategic level. In the five years prior to joining THINK Digital, Aroon specialised in digital fundraising and strategy, and her last role in the non-profit sector was as Chief Executive of a crowdfunding charity in London.

Jason PottsCEO
Think Digital

Jason lucrează în zona de digital media, de peste 20 de ani, cu organizații nonprofit din toată lumea. Și-a început cariera în publishing și a continuat în Burnett Associates cu câteva dintre primele programe și strategii globale de digital fundraising pentru organizații ca Amnesty International, Greenpeace și UNICEF. De atunci, a lucrat pe programe foarte diverse, de la schimbare culturală prin canale digitale, la o aplicație pentru IPhone care identifică simptomele meningitei și a dezvoltat strategii digitale cu organizații din întreaga lume. În 2012, Jason a înființat THINK Digital în UK și de atunci continuă să dezvolte campanii strategice și punctuale pentru organizații internaționale, ajutându-le să-și creească veniturile prin metode digitale și să integreze o abordare digitală în organizațiile lor. Câțiva dintre clienții constanți cu care Jason lucrează sunt UNICEF, UNHCR, UNRWA, OCHA, WFP, Save the Children, WWF, și IRC.

Jason has worked in digital media in the international non-profit sector for over 20 years. After starting his career in the publishing sector, he moved to Burnett Associates where he worked on some of the first ever global digital fundraising strategies and programmes for non-profits such as Greenpeace, Amnesty International and UNICEF. Since then he’s worked on projects ranging from cultural change driven by digital channels, to an iPhone app that highlights the symptoms of meningitis and has developed digital strategies with INGOs in pretty much every part of the world. In 2012, Jason set up THINK Digital and continues to deliver both strategic and campaign-specific projects for a range of INGOs, helping them to drive growth and embed digital thinking and channels within their organisations. Some of the clients Jason has been proud to work directly with in the past five years are Amnesty International, UNICEF, UNHCR, UNRWA, OCHA, WFP, Save the Children, WWF, and IRC.

Adrian CiobanuFondator
Reimens GRUP

Fondator al „Reimens GRUP”, Adrian Ciobanu a absolvit Facultatea de Relații Economice Internaționale, este membru al Association of Privacy Professionals (IAAP), deține o certificare de Certified Information Privacy Proffesional – (CIPP / E) și în prezent este Data Protection Officer externalizat pentru 7 companii din industrii diverse. Cu peste 12 ani de experiență în consultanță și audit în servicii de telecomunicații, Adrian a înființat și a lansat în România prima companie de Audit Telecom. Are un atestat în Management al Riscului emis de Institutul Internațional de Management al Afacerilor din Berlin. De asemenea, el este formator autorizat și autor al Programului de educatie în domeniul Riscurilor Cibernetice destinate tuturor celor care își desfășoară activitatea în mediul online.

Alexandra VasileFundraiser
SOS Satele Copiilor

Sunt fundraiser la SOS Satele Copiilor. După aproape 7 ani petrecuți în industria de comunicare și PR, implementând campanii pentru branduri internaționale și locale, în 2017 am hotărât să fac trecerea în sectorul non-profit. Alături de echipa SOS, am testat, coordonat și implementat campanii de strângere de fonduri în digital, SMS, direct mail și debit direct. Cred că succesul în fundraising poate să vină doar dintr-o abordare echilibrată și un dozaj corect între empatie și gândire strategică.

Alexandru NegreaGeneral Manager
Social Smarts

Cu o experiență de peste 6 ani în marketing și comunicare online, Alexandru Negrea este un cunoscut consultant/trainer în social media. În 2012 a înființat primele cursuri intensive de social media din România – Social Media Essentials – cu peste 1400 de absolvenți în prezent.

Andrei ChirtocFondator Galantom
Asociația Envision

Andrei este unul dintre fondatorii platformei Galantom.ro. Un galantom este un om mereu dispus să îi ajute pe alții, în mod dezinteresat, generos, darnic, galant, mărinimos. Andrei și-a dorit ca prin intermediul platformei să promoveze oamenii de bine care vor să schimbe lucruri în comunitățile în care trăiesc, oferindu-le încă o modalitate la îndemână și motive în plus să nu stea de-o parte.

Angela GalețaDirector
Fundația Vodafone România

Din decembrie 2012, Angela Galeța este Directorul Fundaţiei Vodafone România, fiind responsabilă de elaborarea strategiei anuale şi gestionarea bugetului Fundaţiei. În perioada 2005 – 2016 a coordonat şi programele de CSR ale companiei. De-a lungul anilor s-a implicat şi a coordonat proiecte importante precum: “Soluţia de telemedicină pentru SMURD”, ”Parteneriat pentru viaţă Vodafone – Salvamont”, Construcţia unei noi secţii de terapie intensivă nou născuţi la spitalul Marie Curie, programul de donare de sânge “O şansă pentru viaţă”, „Connecting for Good”, şi „Investiţie în mediul rural”, realizate în parteneriat cu ONG-uri de renume sau a coordonat programe proprii ale Fundaţiei Vodafone România, precum “Voluntar de profesie” sau „Scrisori pentru Moş Crăciun”. În acelaşi timp a susţinut campanii importante de strângere de fonduri ale ONG-urilor, prin mecanismul donaţiilor SMS. În 2012 a obţinut premiul “CSR Managerul anului” în cadrul Galei “Oameni pentru Oameni”. Din 2015 este Certified Sustainability and Excellence Practitioner, acreditare oferită de Institute of Environmental Management and Assessment şi de Center for Sustainability and Excellence. Este convinsă că parteneriatele pe termen lung între ONG-uri şi companii pot funcţiona cu succes şi că aceste parteneriate vor duce în timp la schimbarea mentalităţii oamenilor cu privire la importanța implicării lor directe în rezolvarea problemelor comunităţii.

Bogdan TănasăFondator
Casa Share

Bogdan este antreprenor în județul Iași. Din dorința de a face bine și a schimba viața copiilor defavorizați, el a pornit acum cinci ani proiectul Casa Share. De atunci, a construit 24 de case și a redat speranța și demnitatea pentru 160 de copii. Face fundraising implicându-se personal în această activitate, așa cum se implică și in construirea caselor pentru familiile pe care le ajută. Crede că a fi autentic în ceea ce faci și comunici este esențial pentru a câștiga încrederea și
susținerea donatorilor.

Constantin ArbansDirector
Direct Marketing Group

Constantin conduce din 2003 o agenție specializată de marketing direct – programe de mailing, call center, management promoții vânzări, actualizare date baze de date firme și persoane fizice. Din 2013 a realizat cu succes campanii de direct mailing și call center pentru obținerea de sponsorizări de la companii cu profit. Peste 70 de proiecte coordonate pentru organizații nonprofit de toate dimensiunile, din toată țara, a testat multe variante de scrisori, de baze de date și de mecanisme de revenire telefonică. Vine la conferință să ne vorbească despre cum a obtinut succes, ce a mers bine dar și ce nu a funcționat și trebuie evitat pe viitor.

Cristina HanganuVicepreședinte, Global Women in PR România; Director de comunicare si CSR
Lidl România

Sunt un comunicator care crede cu tărie în construirea unor businessuri sustenabile și în comunicarea lor în mod autentic. Mi-am inceput cariera acum mai bine de 20 de ani și am acumulat experiență atât în strategie, relații cu media, comunicare internă, employer branding, BTL, CSR, cât și în relația cu sindicatele. Am fost succesiv Director de comunicare la CONNEX și pentru Michelin România și Balcani sau pentru grupuri puternice de media precum Media Pro si Intact Media Group. Mi-am completat experiența și cu două interludii în agenții. De trei ani sunt Director de Comunicare & CSR la Lidl România și coordonez activitățile de corporate communication și PR, social media, comunicare internă, employer branding și CSR. Motto-ul meu în business, și nu numai, este: Make your own mistakes, but don’t make them twice.:)

Dana CaratașFundraising Officer
UNICEF

De peste 15 ani lucrez în domeniul „binelui”, cu determinarea și convingerea că schimbarea este în fiecare dintre noi. Că orice acțiunea mică, individuală, repetată de mulți pe termen lung, poate muta munții din loc. Coordonez campanii de atragere de fonduri recurente, cu scopul de a mobiliza resurse care generează schimbare în societate și implicarea oamenilor pe termen lung. Într-o lume în care iluzia schimbării stă într-un like sau share, campaniile de atragere de fonduri recurente te învață că adevărata schimbare vine doar din viziune pe termen lung, perseverență, răbdare și multă muncă. Campaniile face-to-face oferă oportunitatea incredibilă de a dialoga direct cu oamenii și de a le oferi oportunitatea să facă bine. Oamenii sunt generoși, trebuie doar să le oferi oportunitatea să creadă în puterea lor de a schimba lumea. Vom învăța împreună cum să spui povestea cauzei tale și cum să construiești o comunitate de susținători care să fie alături de organizație pe termen lung.

Gabriela CozmescuFundraising Manager
Fundația HOSPICE Casa Speranței

Au trecut aproape două decenii de când Gabriela s-a alăturat echipei HOSPICE Casa Speranței și 15 ani de când strânge fonduri pentru cauza pacienților cu boli incurabile. A început să lucreze în fundraising când aceasta nu era încă recunoscută drept o profesie, iar numărul practicienilor era extrem de redus iar comunitatea reticentă. Cu toate acestea, a caștigat încredere și a consolidat relații pe termen lung cu partenerii pe care i-a câștigat, rând pe rând, de partea sa. A învățat lecțiile pe care le-a oferit o piață într-o continuă schimbare, a testat și a păstrat ce a funcționat, a îndrăznit să vrea mai mult. De 8 ani este managerul echipei de fundraising de la Brașov, unde a construit în jurul cauzei o comunitate numeroasă de susținători. Coordoneză și derulează cu succes campaniile strategice ale organizației și evenimente locale de atragere de fonduri. Cea mai longevivă campanie de strângere de fonduri a organizației, Floarea de colț, la a 25-a ediție în 2019 și Crosul „Aleargă Tu pentru Ei!” (la a 11-a ediție) sunt două din programele de fundraising care atrag fonduri importante prin susținerea comunității locale.

Gabriel SolomonFondator Galantom
Asociația People for Sport

Gabriel este alergător, galantom, antreprenor, organizator de evenimente, dar în primul rând pasionat de sport. A inițiat: 42km.ro (o platformă dedicată sportului de masă), sportpici.ro (blog de sport pentru părinți și pitici) și este unul din fondatorii platformei de fundraising Galantom.ro, care ajută oamenii de bine să strângă fonduri pentru proiectele ONG-urilor care aduc schimbare în comunitate.

Georgiana IlieJurnalist
Decât o Revistă

Georgiana Ilie este jurnalist la DoR. Lucrează în presă și în sectorul civil de aproape 20 de ani și face parte din echipa DoR de la început, din 2009. De-a lungul timpului a scris despre diferite subiecte, de la demografie și îmbătrânirea populației la cultură, sănătate și servicii de urgență. Cel mai recent a arătat într-un articol care a făcut înconjurul lumii ce se va întâmpla în București la următorul cutremur semnificativ și cât va dura până viața va reintra în normal. Orașul vulnerabil a primit premiul juriului la competiția Superscrieri din 2017 și a coagulat o mișcare activistă de pregătire și reziliență la cutremur.

Georgiana VieruFundraising Manager
Fundația Serviciilor Sociale Bethany

Georgiana este Fundraising Manager la Fundația Serviciilor Sociale Bethany din Iași. S-a specializat în evenimente de fundraising pentru că s-a dovedit a fi o metodă eficientă și pentru că ele aduc multă adrenalină și creativitate în viata ei profesională. Georgiana lucrează de mai bine de 14 ani alături de Fundația Bethany. De profesie asistent social, a început să strângă bani din comunitate în 2010, pentru a putea ajuta copiii cu dizabilități care aveau o nevoie acută de recuperare. În timp, a dezvoltat în Fundatia Bethany o strategie de Fundraising și un departament alături de care a reușit să mobilizeze banii necesari pentru deschiderea unui centru de recuperare pentru copiii cu dizabilități. În cadrul Conferinței, ne va povesti despre experiența Balului de La Castel, cel mai de mare eveniment caritabil al Fundației Bethany și unul din cele mai importante evenimente de profil din România.

Ioana PetreaDirector de Fundraising și Comunicare
Fundația Regală Margareta a României

Director de fundraising și comunicare la Fundația Regală Margareta a României, cu o experiență de peste 10 ani în industria binelui. Prin campanii de marketing direct, evenimente de strângere de fonduri și abordări personale, a mobilizat fonduri de peste 5 milioane de Euro, alături de echipele coordonate. Ioana este adepta unui fundraising sustenabil, prin campanii și mecanisme care pot fi replicate și dezvoltate constant, capabile să genereze o bază largă de susținători. A coordonat diverse proiecte bazate pe direct mailing, fiind unul dintre pionierii acestui gen de campanii în România, și este bucuroasă să împărtășească această expertiză către alți fundraiseri. A primit în 2016 Medalia „Custodele Coroanei române” pentru contribuția esențială la extinderea Fundației și profesionalism, dar și premiul „Arhitect al industriei binelui” la Gala Oameni pentru Oameni în 2017.

Ionuț Chiriță,Coordonator Fundraising & PR
Fundația de Sprijin Comunitar

În 16 ani de activitate în sectorul ONG, dintre care 12 în poziții de management, am învățat că schimbările reale în domeniul social se fac nu doar cu entuziasm și bunăvoință, ci și cu profesionalism și competență. Am pășit în lumea ONG-urilor ca voluntar și am rămas cu dorința de a face schimbări reale și semnificative pentru semenii mei. Am lucrat direct cu beneficiarii, am mers pe teren, am coordonat diverse proiecte, iar acum încerc să fac cât mai bine cunoscute poveștile celor de care avem grijă (mai triste sau mai fericite!) și treaba excelentă pe care colegii mei o fac ajutându-i.

Maria CulescuPreședinte
Asociația M.A.M.E.

Maria Culescu, este președinte al Asociației M.A.M.E din anul 2009 de când a înființat această organizație. S-a alăturat sectorului nonprofit cu dorința de a îmbunătăți condițiile în care sunt tratați copiii bolnavi de cancer și alte boli grave. Maria a înțeles de la început că e important să se implice în fundraising și a reușit să aducă alături de organizație sponsori și donatori constanți, construind încredere și cultivând relațiile cu aceștia într-un mod cald și autentic. Prin Asociația M.A.M.E a dezvoltat programe prin care au fost renovate și dotate cu aparatură medicală performantă secții de oncopediatrie. Prin Centrul Steluțelor, asociația oferă gratuit consiliere și recuperare psiho-socio-medicală copiiilor grav bolnavi. Munca Mariei Culescu a fost recunoscută prin numeroase premii, cel mai recent fiind cel de Lider al Schimbării la Gala Oameni pentru Oameni de anul acesta.

Matei IosipescuCoordonator Echipă Face-to-Face
UNICEF

Ce a apărut prima dată, omul sau ideea? Nu sunt sigur, însă cu mine le puteți avea pe amândouă. Salut! Numele meu este Matei Iosipescu şi de peste un an coordonez echipa de Face-to-Face Fundraising la UNICEF în România. De la recrutare până la depăşirea de recorduri. Mi-am început cariera cu UNICEF din studenție şi de atunci creez noi module de invățare pentru membrii echipei mele şi nu numai. Abia aştept să facem lucruri minunate împreună.

Mirela OpreaConsilier Filantropic, Life Coach și Dream Manager

Mirela este licențiată în psihologie și științele educației şi are un doctorat în dezvoltare internaţională. Timp de 20 de ani, Mirela a lucrat în domeniul dezvoltării sociale, în România și la nivel global. A condus echipe care au implementat proiecte în valoare de milioane de euro în peste 10 țări. Acum este consilier filantropic, life coach şi Dream Manager. Mirela ajută oamenii să înţeleagă şi să aplice metode testate şi validate ştiinţific pentru a-şi realiza visurile. În domeniul filantropiei, Mirela este cunoscută pentru proiectul ‘Satul Mădălinei’, prin care a creat o comunitate de donatori care au construit împreună o casă şi alte resurse pentru mama adolescentă a doi copii, care acum cresc frumos. “Satul Mădălinei” a fost documentat de revista DoR, iar podcastul cu acelaşi nume a ajuns în top 10 al celor mai ascultate podcasturi din România. Mai multe informații despre Mirela: www.mirelaoprea.com.

Suzana GrasPsihoterapeut

Suzana Gras este psihoterapeut. A studiat Filozofia și Psihologia, a urmat o formare în Psihoterapie Familială, își continuă dezvoltarea personală într-o orientare psihanalitică și studiind în mod constant. În cabinet lucrează terapie individuală sau de familie. Este o autodidactă curioasă și perseverentă, care nu se teme să vorbească despre realitatea de dincolo de aparențe. E interesată de ce înseamnă o viață bine trăită în lumea contemporană, unde sensul ființei umane este în derivă iar conexiunile reale sunt înlocuite de singurătate și obiectificare. O puteți găsi pe www.suzanagras.ro și îi puteți citi articolele pe www.republica.ro.
Înainte de a deveni psihoterapeut, Suzana a lucrat o perioadă lungă într-o companie multinațională de top, punând bazele strategiei de responsabilitate corporativă și de finanțare a proiectelor comunitare, interacționând constant cu organizații nonprofit și profesioniști în strângere de fonduri.