SPEAKERII INVITAȚI AI CONFERINȚEI

Professor Jen Shang, PhDCo-Founder and Co-Director Institute for Sustainable Philanthropy

Jen Shang is the world’s first PhD in Philanthropy. She is also the world’s only philanthropic psychologist. Her research has been covered in the New York Times, BBC, The Guardian, the Chronicle of Philanthropy, Advancing Philanthropy and the Nonprofit Times. Jen has been published in numerous academic journals including, the Journal of Marketing Research, Marketing Science, the Economic Journal, Experimental Economics, Organizational Behavior and Human Decision Processes, Nonprofit and Voluntary Sector Quarterly, and Nonprofit Management and Leadership. Her research has been funded by the Society of Judgment and Decision Making, the National Science Foundation, The Aspen Institute, the Corporation for Public Broadcasting, the Association of Fundraising Professionals, and the Hewlett Foundation. Jen Shang va susține Masterclass-ul online “Donor Psychology” din 27 mai.

Magda Popescudirector executiv, Fundația FAN Courier
Cătălin Dinudirector executiv, Asociația Niciodată Singur – Prietenii Vârtnicilor

Până în 2021 când a devenit director executiv la Niciodată Singur – Prietenii Vârstnicilor, timp de mai bine de 7 ani, Cătălin a fost consultant freelancer de comunicare, design și fundraising, ajutând mai multe organizații din România să arate, să vorbească și să strângă fonduri mai bine. Tot din dorința de a face din sector un loc mai bun, a co-fondat în 2019 Centrul de Resurse în Comunicare, inițiatorul CreateAthon România și a proiectului Școala pe Net.

Zuzsa Laszlo co-fondator și director fundraising, Asociația Yuppi Camp

Zsuzsa este co-fondatoarea Yuppi Camp, o organizație care face tabere și dezvoltă programe terapeutice pentru copii bolnavi de cancer, diabet sau alte boli autoimune. A avut diverse roluri în Yuppi Camp, însă în ultimii ani a ales să se concentreze pe atragerea de fonduri – a experimentat diverse instrumente și campanii de fundraising, a consolidat o echipă, a trecut prin diverse succese și eșecuri pe care le-a analizat și din care a învățat ce poate face mai bine data viitoare. E consecventă și analitică, își asumă riscuri, ceea ce nu e ușor, și face fundraiaing într-o organizație care trăiește exclusiv cu fonduri din comunitate.

Robert Iondirector fundraising, Hope and Homes for Children

Robert Ion s-a alăturat echipei Hope and Homes for Children România în 2015; din 2019 este director de fundraising și comunicare în cadrul Fundației. Și-a făcut „școlarizarea” în ceea ce înseamnă munca în ONG lucrând ca Director of Development pentru două organizații non-profit din New York, Publicolor și New Visions for Public Schools. Anterior experienței de peste ocean, Robert a făcut parte din echipele editoriale ale trustului de presă SanomaHearst. Când nu e (ne)serios la birou, e tată de-o fată, soț și motociclist de drum lung.

Violeta Gorondirector executiv, Asociația Preventis si Casa Filip

Violeta este omul care se pricepe foarte bine să crească relații și să apropie oameni. A ales să nu se plângă de lipsa serviciilor de prevenire și recuperare din dependența de droguri a tinerilor și nici de lipsa de bani, ci să facă tot ce poate pentru a vedea tinerii liberi de orice dependență. Violeta este vizionară și curajoasă – urmărește cu atenție oportunitățile de dezvoltare și pășește în ele cu hotărâre. Și-a asumat riscul unui împrumut pentru a începe acum aproape 7 ani, o campanie de debit direct, și a început proiectul Casa Filip în urma unei experiențe personale, prin care oferă cazare și ajutor pacienților cu cancer care vin la tratament în Cluj.Atât Asociația Preventis cât și Casa Filip, fiind inițiative 100% românești, funcționează cu fonduri adunate aproape în exclusivitate din România, de la donatori individuali și de la companii.

Andreea Archipjurnalist

A terminat Facultatea de Jurnalism la Iași. A fost redactor-șef la „Opinia Studențească”. În 15 ani de presă, a lucrat la Evenimentul Zilei, Adevărul, TVR – Departamentul Știri, Digi 24 și Libertatea, unde este reporter și în prezent. A lucrat așadar în presă scrisă, televiziune și online. Domeniile de interes au fost mereu din domeniul social: educație, drepturile omului, sănătate.

Constantin ArbansDirector Direct Marketing Group

Constantin conduce din 2003 o agenție specializată de marketing direct – programe de mailing, call center, management promoții vânzări, actualizare date baze de date firme și persoane fizice. Din 2013 a realizat cu succes campanii de direct mailing și call center pentru obținerea de sponsorizări de la companii cu profit. Peste 70 de proiecte coordonate pentru organizații nonprofit de toate dimensiunile, din toată țara, a testat multe variante de scrisori, de baze de date și de mecanisme de revenire telefonică. Vine la conferință să ne vorbească despre cum a obtinut succes, ce a mers bine dar și ce nu a funcționat și trebuie evitat pe viitor.

Carmen BrumaSocietatea Ornitologică Română

Carmen Brumă este consultant în fundraising la Societatea Ornitologică Română din 2021. În cei peste 12 ani de experiență în fundraising a dezvoltat parteneriate corporate și campanii de strângere de fonduri pentru organizații din domeniul social, educație și mediu. Este recunoscătoare și mândră de fiecare fundraiser din echipele pe care le-a coordonat și de rezultatele pe care le-au obținut împreună.

Mihaela SimionSocietatea Ornitologică Română

Sunt Mihaela Simion și mă fascinează lumea vie atât de mult, încât am dezvoltat dependențe. Mai întâi față de flori și natură, apoi am devenit o mare iubitoare a păsărilor sălbatice. De când am devenit parte din echipa SOR m-am transformat într-o protectoare a acestora. Cum finanțarea este esențială în protecția naturii, pentru că proiectele de educație, de conștientizare, de conservare au nevoie de profesioniști, dar și de resurse financiare, trecerea mea de la comunicarea de informare și de educația pentru natură la comunicarea de fundraising a venit natural și a fost șlefuită în școală.
Acum încerc să transform publicul pe care l-am informat și educat în donatori pentru cauza păsărilor sălbatice și, evident, să descopăr susținători noi. Provocarea cea mai mare e de a găsi acele părți din lumea vie cu care aceștia să rezoneze. Atuurile pe care le am de partea mea, pe lângă pasiune, entuziasm și perseverență, sunt cântecele și culorile cu care păsările ne fac viața mai frumoasă.

Ioana PetreaDirector Fundraising și Comunicare, Fundația Regală Margareta a României

Ioana este unul dintre Arhitecții Industriei Binelui, care acționează cu viziune, pasiune, dedicare și ambiție. Experiența ei în cultivarea relației cu parteneri și clienți corporate, câștigată în mediul business, este acum pusă în slujba cauzelor sociale. Prin campaniile de fundraising organizate până în prezent, a reușit mobilizarea a 8 milioane Euro fonduri pentru proiecte sociale, bazându-se pe construirea unor mecanisme sustenabile și pe includerea a noi abordări de marketing. Ioana contribuie la dezvoltarea sectorului ONG prin împărtășirea de metode de fundraising testate în activitatea ei și a bunelor practici din domeniu.

Andra Munteanfondator Narada

Andra Munteanu este antreprenor social în educație, inițiator și cofondator Narada. Experiența sa în educație a început acum 15 ani când a devenit peer educator și a lucrat pe teme sensibile și comportamente de risc, pentru adolescenți. Ulterior au urmat aproape 10 ani de antreprenoriat, în care a creat și co-creat proiecte de business de succes. În ultimii ani, a ales să combine experiența antreprenorială cu pasiunea pentru educație și să creeze împreună cu co-fondatorii săi, Narada, organizație formată din persoane din cele mai variate medii sociale (studenți, oameni de comunicare, IT-iști, manageri, antreprenori) care își propun să vină cusoluții eficiente și rapide de modernizare a educației. În fundraising, Andra este un om de acțiune și un inovator.

Cosmina FrâncuBrand Communication Manaer, BRD – Groupe Société Générale

Este in BRD de peste 15 ani si a activat in mai multe arii : comunicare financiara&corporate, responsabilitate sociala&sponsorizari, branding si comunicare de brand. Are experienta si in proiecte din zona de sustenabilitate si reporting extra financiar. Cosmina coordonează mai multe proiecte și platforme din zona cultură, educație, mediu, jurnalism, cum sunt: Fundația culturală a băncii, Fundația9, Centrul cultural Rezidenta9 sau platformele de jurnalism Scena9, Școala9 sau Mindcraft Stories. Misiunea ei este să construiască strategii și parteneriate pe termen lung care să arate viziunea băncii despre viitorul societății românești, conectând oameni, idei, proiecte, business uri și organizații ale societatii civile.