SPEAKERII CONFERINȚEI

Adrian LorentssonCreative Consultant
Alan Clayton Associates

Adrian Lorentsson este Creative Consultant la Alan Clayton Associates. A fost Director de Comunicare pentru Asociația Norvegiană pentru Sănătatea Mintală a Tinerilor, unde a fost și președinte al boardului. El a jucat un rol esențial în construcția acestei organizații. Adrian este forța creativă în consolidarea unei culturi de fundraising în organizații și tări care abia încep să fie expuse la fundraising.

Adrian Lorentsson is a Creative Consultant with Alan Clayton Associates. He is a former Director of Communications in the Norwegian Association for Youth Mental Health, where he also served as chair on the board of trustees. Adrian played a pivotal role in building the organisation for youth mental health from scratch. Adrian is our driving creative force in building fundraising cultures in organisations and countries who are new to fundraising. Adrian is an award-winning public speaker.

De 15 ani, Aroon lucrează în fundraising și marketing cu organizații nonprofit din diverse domenii, de la conservarea naturii la cercetare medicală sau dezvoltare internațională. Are o experiență vastă atât la nivel strategic, cât și în implementarea unor campanii punctuale care folosesc canale și audiențe diverse. Înainte de a se alătura echipei THINK Digital în 2016 ca director de strategie, Aroon a condus o organizație de crowdfunding din Londra, fiind specializată în digital fundraising și strategie.

Aroon Dougan has worked in fundraising and marketing for a range of non-profit organisations over the past 15 years from conservation to medical research to international development. She has vast experience, both at a hands-on level, leading on fundraising campaigns across a range of channels and audiences, and at a strategic level. In the five years prior to joining THINK Digital, Aroon specialised in digital fundraising and strategy, and her last role in the non-profit sector was as Chief Executive of a crowdfunding charity in London.

Aroon DouganFundraising & Marketing
NGO Consultant
Jason PottsDigital Media for charity
NGO Consultant

Jason lucrează în zona de digital media, de peste 20 de ani, cu organizații nonprofit din toată lumea. Și-a început cariera în publishing și a continuat în Burnett Associates cu câteva dintre primele programe și strategii globale de digital fundraising pentru organizații ca Amnesty International, Greenpeace și UNICEF. De atunci, a lucrat pe programe foarte diverse, de la schimbare culturală prin canale digitale, la o aplicație pentru IPhone care identifică simptomele meningitei și a dezvoltat strategii digitale cu organizații din întreaga lume. În 2012, Jason a înființat THINK Digital în UK și de atunci continuă să dezvolte campanii strategice și punctuale pentru organizații internaționale, ajutându-le să-și creească veniturile prin metode digitale și să integreze o abordare digitală în organizațiile lor. Câțiva dintre clienții constanți cu care Jason lucrează sunt UNICEF, UNHCR, UNRWA, OCHA, WFP, Save the Children, WWF, și IRC.

Jason has worked in digital media in the international non-profit sector for over 20 years. After starting his career in the publishing sector, he moved to Burnett Associates where he worked on some of the first ever global digital fundraising strategies and programmes for non-profits such as Greenpeace, Amnesty International and UNICEF. Since then he’s worked on projects ranging from cultural change driven by digital channels, to an iPhone app that highlights the symptoms of meningitis and has developed digital strategies with INGOs in pretty much every part of the world. In 2012, Jason set up THINK Digital and continues to deliver both strategic and campaign-specific projects for a range of INGOs, helping them to drive growth and embed digital thinking and channels within their organisations. Some of the clients Jason has been proud to work directly with in the past five years are Amnesty International, UNICEF, UNHCR, UNRWA, OCHA, WFP, Save the Children, WWF, and IRC.

Rachel conduce departamentul de Fundraising Focus în cadrul Alan Clayton Associates. Organizează seminariile de Fundraising Focus și Fundraising Creative pentru ONG-uri, face consultanță cu echipe pentru dezvoltarea conceptelor creative în campanii de fundraising și supervizează toate proiectele clienților în zona de Focus și Creative. Cu o carieră de 20 de ani în fundraising și consultanță, atât în agenții cât și în sectorul nonprofit, Rachel vine cu o exepriență vastă, lucrând cu peste 100 de organizații și la sute de proiecte de fundraising.

Rachel is our Head of Fundraising Focus. She organises and delivers bespoke Fundraising Focus seminars, and Fundraising Creative co-creation sessions for our clients, trains charity teams on how to develop creative that works for fundraising, and oversees all our Focus and Creative client projects. With 20 years of experience as a professional fundraiser and fundraising consultant, both agency side and in house at charities, Rachel brings insight and learnings from her past work with over 100 charities – in the UK and overseas – across hundreds of projects.

Rachel BeerFundraising Focus
Alan Clayton Associates

Vom adăuga noi speakeri pe măsura confirmărilor pe care le primim.