Alina Florescu

Manager fundraising & campanii, Asociația Sache Vet

Cu o experiență de 10 ani în fundraising și campanii pentru organizații mici, medii și mari, Alina are o afinitate pentru toate cauzele sociale, în special pentru animale, copii și natură. Crede că fiecare om ar trebui să facă voluntariat sau să ajungă într-o organizație de-a lungul carierei, pentru a lăsa în urmă ceva bun pentru comunitate, pentru a da mai mult sens oricărui domeniu profesional și pentru un nivel mai ridicat de empatie, de care avem atât de multă nevoie în societatea de astăzi.

Alexandru Mazăre

Expert Dezvoltare Programe Adolescenți și Tineri, SOS Satele Copiilor România

Alex a început să activeze în domeniul ONG în urmă cu 5 ani, când a revenit în România pentru a sprijini copiii și tinerii în dezvoltarea lor personală. Având o formare în psihoeducație și pe zona de Futures Thinking, Alex a început colaborarea cu diverse organizații și instituții, susținând programe de dezvoltare a abilităților și solidificarea potențialului copiilor și tinerilor. De curând s-a alăturat echipei SOS Satele Copiilor România, unde dezvoltă proiecte pentru tinerii din programele organizației pe angajabilitate, sănătate mintală, educație pentru sănătate și participare. Alex este de asemenea voluntar în cadrul programului European Youth Village și mândru #trillenial

Andreea Călărașu

Business Lead & Senior Strategist, Jam Session Agency

Andreea Călărașu are un background de 8 ani în strategie, artă fotografică, proiecte sociale și voluntariat și activează în prezent în funcția de Senior Strategist & Business Lead în cadrul agenției de creație integrată Jam Session. A fost numită Forbes 30under30 în 2023, a explorat conceptul de accesibilizare tactilă & texturală a mediului vizual pentru persoane nevăzătoare și slab văzătoare și e motivată de impactul real, măsurabil – atât în business, brand, cât și în comunități.

Andreea Ghenoiu

Creative Director și Partener, Jam Session Agency

De 22 ani creativ. De 13 ani mamă, o dată și încă o dată. De aproape 3 ani Creative Director si Partener la Jam Session Agency, cea mai premiată agenție independentă din România, local și internațional. Andreea are un master în regie de teatru și circ, la Paris Nanterre, și a studiat și formele de artă stradală într-un an de Erasmus la Bordeaux.

A creat cu bucurie de când se știe pentru proiecte și cauze sociale: Greenpeace, World Vision, Galantom, Inima Copiilor, Zi de Bine. Unele dintre cele dragi și poate cele mai cunoscute campanii fiind și două mari câștigătoare la festivaluri precum Effie și Cannes: Magic Home #impreunapentrumagichome și SOR – Oprește Barbaria, Salvează Ciocârlia.

“Advertising-ul este o industrie a entertainment-ului la fel ca filmul sau muzica. Avem unul dintre cele mișto job-uri din lume: vindem idei și jonglăm cu idei. Tot ce trăim ne încarcă din plin și constant cu idei minunate. E fabulous cât de neplictisitoare e viața când faci în fiecare zi altceva la muncă. Și mai ales altceva ce îți place.”

Aura Cândea

Partener, Conan PR

Aura a absolvit Facultatea de Comunicare și Relații Publice. De-a lungul celor 13 ani de activitate în industria PR-ului, a dezvoltat și implementat strategii de comunicare de succes și coerente pentru companiile de care a fost responsabilă. Este concentrată mai degrabă pe lumea interioară, de unde vede lucrurile folosindu-și toate cele 5 simțuri. Odată ce își stabilește un obiectiv, va face orice îi stă în putință pentru a-l atinge și este întotdeauna dispusă să-i asculte pe ceilalți și să ofere sfaturile potrivite.

Barbara Promberger

Director executiv, Fundația Conservation Carpathia

Barbara Promberger este originară din Austria și, alături de soțul ei, Christoph, este co-fondatoare și director executiv al Fundației Conservation Carpathia, una dintre cele mai mari inițiative private de conservare a terenurilor din Europa. Misiunea lor este de a crea o rezervație naturală de clasă mondială în Munții Carpați Meridionali din România. Barbara a studiat biologia la Universitatea din Viena și s-a mutat în România în anii ’90 pentru a studia lupii, urșii și linxul, precum și interacțiunile acestora cu prada lor naturală. Odată cu restituirea pădurilor în România și cu creșterea tăierilor ilegale începând din 2005, accentul s-a mutat pe oprirea acestor practici și pe protejarea peisajelor și proceselor naturale majore. Pasională de cai și de explorarea locurilor sălbatice, ea și soțul ei au creat, de asemenea, o unitate de ecoturism ecvestru chiar la poalele Munților Făgăraș din România, unde locuiesc împreună cu cele două fiice ale lor.

Bogdan Dincă

Bogdan Dincă este fotograf, cu mai mult de 15 ani de experiență în fotojurnalism, fotografie documentară și comercială. Cel mai bine se simte pe teren, documentând subiecte sociale. Bogdan a lucrat de-a lungul timpului cu Agence France-Presse, DoR, Scena9, Hotnews, Comisia Europeană, Banca Mondială, International Justice Mission, Habitat for Humanity, EN-ACT France, United Way, Motivation, Dăruiește Viață și Zi de BINE. Este cofondator al grupului de fotografie “Documentaria”.

Camelia Mateș

Director program mecanisme donaţii, Asociația pentru Relații Comunitare

S-a alăturat echipei ARC în 2009, după o lungă colaborare cu organizația în alte proiecte dedicate mediului nonguvernamental. În primii ani a ajutat la construirea primelor fundații comunitare din țară, iar din 2012 coordonează donație.ro, platforma care oferă acces organizațiilor la mecanisme simple si eficiente de a strânge donații.

Curajul organizațiilor pe care le întâlnește în fiecare zi, implicarea donatorilor în cauze în care cred și creșterile anuale impresionante ale numărului de donații prin SMS și debit direct îi arată că oamenii cred în puterea binelui făcut împreună și vor să fie parte din schimbarea societății. Aceasta este convingerea care îi dă energie în munca de zi cu zi.

Christoph Promberger

Director executiv, Fundația Conservation Carpathia

Christoph, născut în 1965, a obținut o diplomă în silvicultură la Universitatea din München, însă a fost întotdeauna atras de protejarea peisajelor naturale mai degrabă decât de exploatarea lor. În 1993, Christoph a inițiat un proiect de cercetare despre lupi în Carpații Românești, unde intenționa să petreacă 3 ani. Cu toate acestea, după ce și-a întâlnit soția austriacă, Barbara, colegă biolog și ecologistă, în România, nu a mai părăsit niciodată țara și și-a petrecut următorii 10 ani dezvoltând acest proiect de cercetare inițial într-unul complex de conservare pe mai multe niveluri privind lupii, urșii și linxul. În 2003, după ce a finalizat proiectul privind carnivorele mari, Christoph și Barbara au înființat o afacere de echitație și au petrecut următorii ani explorând Transilvania călare. Odată cu restituirea pădurilor în România urmate de tăieri la ras începute în 2005 în toți munții, aceștia s-au întors în domeniul conservării și au înființat Fundația Conservation Carpathia cu misiunea de a opri tăierile ilegale și de a crea o rezervație naturală de clasă mondială. Din 2009, au strâns peste 100 de milioane de euro pentru acest proiect, care s-a transformat în cel mai mare proiect privat de conservare a terenurilor din Europa, și au realizat progrese semnificative în implementarea acestui plan.

Cosmina Frâncu

Director de comunicare, BRD-Groupe Société Générale

Gestionează comunicarea instituțională în cadrul Secretariatului General / Direcția Comunicare la BRD-Groupe Société Générale și comunicarea externă în jurul strategiei de CSR și a proiectelor în care banca este implicată. Rolul ei este să coordoneze strategia de dezvoltare durabilă a băncii, având atribuții directe, în special, în politica socială și de mediu – programul băncii de reducere a impactului negativ direct asupra mediului, programele de implicare în comunitate și sponsorizările din domeniul cultural și sportiv.

Cosmina este in BRD de peste 17 ani si a activat in mai multe zone ale comunicării : comunicare financiara & corporate, responsabilitate socială&sponsorizări, branding si comunicare de brand.

A coordonat mai multe proiecte și platforme din zona cultură, educație, mediu, jurnalism, cum sunt: Fundația culturală a băncii, Fundația9, Centrul cultural Rezidenta9 sau platformele de jurnalism Scena9, Școala9 sau Mindcraft Stories.

Misiunea ei este să construiască strategii și parteneriate pe termen lung care să arate viziunea băncii despre viitorul societății românești, conectând oameni, idei, proiecte, business uri și organizații ale societății civile. ”

Cristina Pașcanu

Coordonatoare Fundraising, Climb again

Cristina Pașcanu este pasionată de dezvoltarea și implementarea proiectelor care pot genera schimbare socială. Urmărește și se bucură de schimbările care aduc valoare în viața celor din jur și șn tot ecosistemul în care traim. Are peste 14 ani de experiență în domeniul ONG, în organizații de mediu și sociale, în roluri de project management, antrepriză socială și fundraising. Cristina coordonează de 3 ani activitatea de fundraising a organizației Climb Again și se bucură de unul din cele mai provocatoare roluri de până acum, un rol de finețe, de magician și de strateg.

Dana Pîrțoc

Director Executiv, Asociația pentru Relații Comunitare

Dana Pirtoc este director executiv al ARC, cu experiență de 20 ani în leadership organizațional, consultanță în atragere de fonduri și dezvoltare organizațională. A învățat că ceea ce contează în primul rând în munca noastră sunt oamenii și calitatea relațiilor pe care organizațiile reușesc să le construiască, atât în cadrul echipei, cât și cu cei din exteriorul organizației.

Denise Matu

Fundraising Manager, Clubul Regal al Medicilor

Denise Matu este Fundraising Manager la Clubul Regal al Medicilor și este pasionată de tot ce înseamnă sectorul ONG, drepturile omului și sustenabilitate. Pentru că activismul este foarte important în viața ei, face parte din echipa Bucharest Feminist Film Festival și vă îndeamnă pe toți să vă implicați în ceea ce contează pentru voi.
Activează în domeniul ONG de peste 8 ani, iar în domeniul atragerii de fonduri de peste 4 ani. A început să se implice ca voluntar pentru a se dezvolta personal și a ajuns să considere munca în domeniul non-profit un stil de viață. Călătoria profesională a început-o în cadrul Fundației Hospice Casa Speranței, unde a avut parte de un proces complex de învățare. Descoperind principiile sustenabilității, a încercat să găsească o modalitate perfectă prin care să împletească cele două direcții, fundraisingul și responsabilitatea socială făcând parte din A.R.T. Fusion. Este alumn #trillenials (FDSC) și Școala de Fundraising (ARC).

Diana Certan

Director executiv, Organizația Umanitară CONCORDIA

Diana Certan are peste 20 de ani de experiență în sectorul neguvernamental. Este specializată în managementul ONG-urilor, în programe și module de educație experențială, programe de asistență socială, fundraising, traininguri, evaluare de programe și afaceri sociale. A primit premiul Leaders of the Future: Grassroots Education Award, Aspen Institute România, s-a aflat în Top 100 Români care schimbă lucrurile în România cu puterea ideilor sau prin exemplu. În prezent, Diana este directoarea executivă a Organizației Umanitare CONCORDIA, unde lucrează de 9 ani.

Dionisia Sandu

Marketing Manager, Dăruiește Viață

Dionisia este parte din echipa Dăruiește Viață de 5 ani și are o experiență anterioară în consultanță și strategie de brand. A gestionat și s-a implicat activ în procesul de rebranding al Asociației, campaniile de fundraising mass-market, atât pentru inițiativa #NoiFacemUnSpital, cât și pentru proiectele de criză (pandemia și războiul din Ucraina) și în proiectul de signalistică și design on-brand din cadrul Spitalului. Crede în puterea poveștilor și a cuvintelor și în capacitatea brandurilor coerente de a crea atașament pe termen lung.

Dragoș Stanca

Fondator UPGRADE 100 și co-fondator Think Digital

Dragoș Stanca este fost jurnalist (1997-2002) și fost manager de grupuri media (2002-2009). Începând cu 2010 este antreprenor tech, cu preocupări în zona de digital media și web3. Este fondatorul platformei de conținut, evenimente și educație profesională pro tehnologie și digitalizare, Upgrade 100 (formată în jurul fostului festival iCEE.fest), acționar majoritar și co-fondator al rețelei comerciale de publicitate online Thinkdigital, inițiator al proiectului non-profit pentru susținerea jurnalismului digital Ethical Media Alliance, și președinte al BRAT – Biroul Român de Audit Transmedia.

Dorin Spoaller

Lector, Universitatea Babeș – Bolyai

Lector la FSPAC, UBB, cu doctorat obținut la UBB în domeniul comunicării strategice online, fondatorul proiectului pulsul-politic.ro care abordează tendințele electorale, comerciale și sociale în mod algoritmic, în baza unei analize algoritmice de sentiment în mediul online. Lucrez în domeniul comunicării online din 2007, atât în și pentru companii, cât și în cadrul propriului business. În ultimii ani ofer consultanță companiilor din România pe tema eficienței comunicării pe rețele de social media, cu accent pus pe partea de analiză statistică și de date. Din 2017 sunt responsabil de comunicarea FSPAC în online și din 2016 predau studenților cursuri centrate în jurul publicității și PR-ului în mediul online.

Ela Bălan

Director Grantmaking, Asociația pentru Relații Comunitare

Ela Bălan este director de finanțări la Asociația pentru Relații Comunitare și este mândră de faptul că ARC este singura organizație din România care oferă finanțare de de tip core-funding ONG-urilor. ARC lucrează cu donatori privați pentru a sprijini misiunea organizațiilor și schimbările sociale pe termen lung. Ela lucrează la ARC de 7 ani și încă găsește bucurie în a lucra cu organizații diverse, susținând filantropia comunității și a persoanelor din România. Ea crede în talentele, energia și toate resursele comunităților locale – de oriunde ar fi acestea.

Gabriela Radu

Președintă, Asociația Familia SMA

Este mama și îngrijitor 24/24 al copilului său cu dizabilități severe. A înființat Asociația Familia SMA la un an după nașterea copilului, deoarece nu a găsit suportul necesar la acea vreme. În 6 ani petrecuți în străinătate, a avut ocazia să vadă cum funcționează sistemele de sănătate și organizațiile non-profit din punctul de vedere al beneficiarului și își dorește ca în România să existe un suport similar, esențial pentru familiile afectate de SMA. Gabriela se implica direct în atragerea de fonduri pentru organizație, prima lor campanie de direct mailing reușind să strângă peste 60.000 de euro.

Elena Bululete

Managing Partner, Conan PR

Elena Bululete este Co-fondatoare și Managing Partner al Conan PR, una dintre agențiile cu cea mai rapidă creștere în marketingul românesc. Lucrează în domeniul comunicării de 20 ani, oferind sprijin clienților corporativi, instituționali și politici. Ea a fondat Conan PR în 2010, agenție care are în portofoliu companii precum Uber, Zalando, Kiwi.com, Bridgestone, Flip sau Lăptăria cu Caimac. În 2012, Elena a lansat un proiect independent, Aderwise – Life Behind Ads, o arhivă inspirațională, pentru care a lucrat cu unii dintre cei mai apreciați creativi din întreaga lume. Timp de patru ani, începând cu 2013, a fost lector invitat la Universitatea din Sheffield International Faculty CITY College – MA Marketing, Advertising și PR.

Ioana Grindean

Director executiv, The Tax Institute

Ioana Grindean are peste 25 de ani de activitate în domeniul comunicării publice. Cu o experiență relevantă în sectorul public, Ioana Grindean este consultant în advocacy și politici publice. Își utilizează experința și expertiza în media, management public, politici publice, fundraising și advocacy în a oferi soluții adaptate nevoilor concrete și extrem de diverse ale sectorului ONG, în special. Este consultant la The CSR Agency și membru în Consiliul Consultativ al Ambasadei Sustenabilității în România. Ioana este promotorul multor reglementări reformatoare pentru educația timpurie din România (Legea 56/2019 privind obligativitatea grădiniței, Legea 201/2018 privind finanțarea creșelor din bugetul Ministerului Educației și Legea 239/2020 – Creditul Fiscal pentru educația timpurie).

George Gurescu

Specialist comunicare, Asociația pentru Relații Comunitare

George Gurescu este specialist în comunicare de fundraising. De-a lungul anilor, s-a ocupat de comunicarea caldă și cu focus pe povești pentru programe-cheie ale Asociației pentru Relații Comunitare. În prezent, George lucrează cu organizații din țară, pe care le ajută să-și construiască strategii de fundraising pline de emoție și curaj. Susține ateliere dedicate comunicării pentru fundraising.

Iuliana Meseșan

Coordonatoare fundraising, Fundația Motivation România

Din 2019, când a pornit prima campanie de direct mailing, Iuliana a investit timp, răbdare și multe emoții pentru a învăța, a dezvolta și a crește campania. Împărtășește cu drag, de fiecare dată când are ocazia, din experiența ei. Își găsește motivație în fiecare poveste de bine a oamenilor cu dizabilități, pe care Motivation îi sprijină și le este foarte recunoscătoare tuturor colegilor săi, donatorilor, sponsorilor, partenerilor, oamenilor care dau vestea mai devarte despre Motivation și împreună #schimbăvieți!

Laura Fincu

Fondatoare și CEO, Asociația Sache Vet

Laura Fincu este un inovator în domeniul medicinii veterinare sociale, cu o experiență de 8 ani în antreprenoriat social și management. În calitate de fondator și manager al proiectului Sache, și-a dedicat viața aducând îngrijire medicală și susținere comunităților defavorizate și animalelor lor de companie. Cu o viziune clară și o pasiune neclintită pentru dreptate socială, Laura continuă să fie o forță de schimbare pozitivă, inspirând și împuternicind atât oamenii, cât și animalele în nevoie.

Liviu Țurcanu

Director de Creație, Mantia / Mercury360

A început să lucreze în publicitate acum 24 de ani, dintre care aproape 20 de ani i-a petrecut în agenția Mercury360 ca Director de Creație. Liviu a câștigat în cariera sa numeroase premii la festivaluri de publicitate naționale și internaționale (Golden Drum, Epica Awards, Cresta Awards, ADC Europe, NY Festivals sau Effie Romania), fiind și jurat la multe dintre ele. Este organizator și profesor în Școala Art Directors Club Romania și susține cursuri de publicitate în parteneriat cu diverse universități din București.
Absolvent de Arte Plastice, Liviu are în continuare o puternică legătură cu mediul artistic și cu comunitatea artistică din România. De aceea, în mediul publicitar, folosește din universul Artei diverse modele de gândire creativă, dar și structuri estetice pe care le implementează în procesul creativ.Campaniile de comunicare sociale ocupă un loc aparte în sufletul său, Liviu implicându-se frecvent în susținerea și conștientizarea cauzelor sociale pentru diverse ONG-uri sau pentru clienți din zona guvernamentală. Dorința sa de a face bine în comunitate e un deziderat în jurul căruia ar vrea să strângă energia a cât mai mulți oameni; pentru că numai prin implicare și efort comun se pot produce efecte de durată ce pot schimba vieți, sisteme sau pot avea un impact asupra mediului în care trăim.

Maria-Iulia Sobolevschi-David

Maria-Iulia Sobolevschi-David este profesor universitar doctor la Academia de Studii Economice Bucureşti, cenzor la Dăruieste Viața și vicepreședinte al Camerei Consultanților Fiscali. Este, de asemenea, membru în Societatea Română de Analiză Economico-Financiară, în Corpul Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România și în Camera Auditorilor Financiari din România.

Maria Ruxandra Mihai

Comunicare, Lidl România

Maria Mihai lucrează în domeniul comunicării din anul 2008, iar din 2014 pentru Lidl România, locul in care a avut privilegiul să contribuie la zeci de programe și proiecte de responsabilitate socială din domenii diverse, să cunoască și să susțină sute de initiative și campanii ale societății civile, să participe activ la crearea unei strategii corporative de investiții sociale, dar și să comunice toate inițiativele Lidl derulate în parteneriat cu reprezentanții a zeci de ONG-uri sau fundații.

Marius Negrea

Fundraiser, Asociația Inima Copiilor

Marius “Sam” Negrea a fost copywriter și director de creație în agenții de advertising între 1998 și 2021. Începând din 2009 a fost copywriter voluntar pentru Asociația Inima Copiilor, iar în iunie 2021 s-a alăturat full-time organizației, ca director de comunicare. Din martie 2024, după ce a absolvit cursurile de Școlii de Fundraising ARC România, Sam este fundraiser. De ce a lăsat advertisingul pentru fundraising (și de ce preferă să îi spunem Sam)? Are deja răspunsurile pregătite, trebuie doar să îi puneți întrebările când îl veți întâlni la Conferință.

Mădălina Gheorghe

Business Director, Mantia / Mercury360

Mădălina Gheorghe este Business Director pentru divizia de social good și sustenabilitate, Mantia (Mercury360). Cu o experiență de peste 8 ani în comunicare, a crescut și dezvoltat branduri mari din FMCG, pharma, medical, entertainment, retail, pet-food și CSR, fiind gardianul lor la fiecare pas și dedicându-se fiecărei cauze. Toate campaniile au construit o bază solidă, permițându-i să acumuleze expertiză în comunicarea integrată. Pasionată de tot ce înseamnă BINE, mai ales cel venit din suflet și care se concretizează în soluții practice pentru societate, Mădălina se implică și se dedică proiectelor cu impact pozitiv în societate. Și cum nu există eficiență fără rezultate, acestea nu au întârziat să apară. Numeroasele premii naționale și internaționale sunt o recunoaștere a echilibrului perfect dintre mixul emoțional și cel funcțional – Epica Awards, Cresta Awards, PR Award, DCA, Gala Societății Civile, European Excellence Awards.

Mădălina Marcu

Director Dezvoltare Resurse, Asociația pentru Relații Comunitare

Mădălina este consilier de filantropie corporativă și de familie. A făcut științe politice ca să schimbe lumea de sus în jos. A lucrat în comunități izolate ca să schimbe lumea de jos în sus. Acum nu mai crede că lumea poate fi schimbată doar prin politici sau doar cu “implicare”, “împreună” și “oameni frumoși”. Acum știe de câtă muncă, câți bani și câți oameni este nevoie pentru a face o schimbare să se întâmple. Crede că filantropia făcută inteligent este o cale să schimbăm lumea.

Mihai Cucu-Dumitrescu

Community Manager, BCR Social Finance

Mihai Cucu-Dumitrescu este managerul comunității de ONG-uri & Întreprinderi Sociale a BCR Social Finance, managerul comunității de Fellows & Alumni a Aspen Institute Romania unde și moderează programele de leadership dedicate tinerilor (Aspen Teen Seminar & Aspen Junior Seminar), co-fondatorul & președintele Asociației Sword Nation și membru al Comisiei de Marketing a Federației Române de Scrimă. Mihai lucrează în mod activ cu sute de organizații, mii de beneficiari și comunități diverse, la nivel național si internațional, cu scopul promovării mobilității și incluziunii sociale. Mihai a absolvit un BA în Științe Politice la Università degli Studi di Padova, un MA în Violență Politică la University of Birmingham și Programul #trillenials FDSC. Firul roșu care conectează toate interesele și activitățile sale este, în prezent, dorința de a accelera impactul social pe care diferite tipuri de organizații îl generează în România. Crede cu tărie că fiecare copil are un talent special și merita încurajat să și-l urmeze.

Mihaela Pintilie

Project Manager & Event Manager, Dăruiește Viață

Mihaela s-a alăturat echipei Dăruiește Viață încă din primii ani de la înființarea Asociației, după o experiență îndelungată în media și PR. A coordonat multiple proiecte ale Asociației, inclusiv lansarea Bursei de Fericire, platforma de strângere de fonduri a Asociației, campaniile de donație prin SMS și evenimentele de fundraising. Crede în relaționarea directă și în forța unei discuții 1:1 care poate oricând convinge.

Mirela Nemțanu

Director, HOSPICE Casa Speranței

Mirela Nemțanu este din 2016 CEO al HOSPICE Casa Speranței, cea mai mare fundație din România care oferă servicii de îngrijire paliativă pentru pacienți ce suferă de boli incurabile. De când a preluat conducerea fundației, Mirela a reușit să obțină dublarea numărului de pacienți, deschiderea a încă unui centru Hospice și coordonarea obținerii a peste 35 milioane de EUR – bani dedicați complet oferirii gratuite de servicii de îngrijire paliativă bolnavilor incurabili. Totodată, în 2021, HOSPICE Casa Speranței a primit recunoașterea de „Spitalul Anului” din partea Romanian Healthcare Awards. Mirela are o experiență de aproape 20 de ani în domeniul multinaționalelor și organizațiilor private mari, făcând parte pentru mulți ani din echipele de top-management ale acestora. Din 2003 se dedică activ și voluntar susținerii proiectele de CSR ale companiilor din care a făcut parte sau organizațiilor partenere. A primit nenumărate premii și recunoașteri legate atât de cariera sa corporatistă, cât și de reușitele legate de dezvoltarea fundației pe care o conduce și a paliației la nivel național și regional. Din 2021 a fost inclusă în “Top 50 cele mai influente femei din România” realizat de Forbes România.

Oana Gheorghiu

Fondator, Dăruiește Viață

După ce a condus operațiunile unei companii franțuzești în România, Oana a hotărât să se dedice full-time implicării sociale și a fondat, alături de Carmen Uscatu, asociația Dăruiește Viață. Totul a început de la o solicitare de ajutor pe care a primit-o pe mail. De atunci lucrează alături de echipa Asociației pentru a oferi o șansă în plus bolnavilor de cancer din țară. Totodată se implică activ în responsabilizarea românilor privind deciziile care le influențează viitorul. De la înființare, Dăruiește Viață a oferit sprijin bolnavilor de cancer în relația cu Autoritățile, a modernizat mai multe secții de oncologie din țară (Brașov, Timișoara, Cluj, București) și a demarat cel mai mare proiect de implicare socială din ultimii ani: construcția Spitalului de Copii de la București. În prezent, peste 350.000 de persoane fizice și peste 8.000 de companii fac parte din comunitatea #NoiFacemUnSpital. Fondatoarele Asociației au schimbat un Ordin de Ministru pentru a facilita accesul pacienților cu boli grave la tratament în UE.


Dăruiește Viața s-a implicat activ și în perioada pandemiei de coronavirus, ridicând două unități modulare de triaj la Sibiu și la București, Spitalul Modular 1 Elias pentru pacienții cu COVID-19 (o investiție de aprox. 2.6 mil euro), Spitalul Modular 2 Piatra Neamț (o investiție de aprox. 2.7 mil euro) și sprijinind cu echipamente de protecție și echipamente medicale peste 140 de unități de îngrijire, din 102 orașe. În total, Dăruiește Viață, cu sprijinul donatorilor și sponsorilor, a distribuit 17 tone de echipamente de protecție în toată țara.

Robert Ion

Director General, Hope and Homes for Children

Robert s-a alăturat echipei Hope and Homes for Children România în 2015, inițial din poziția decoordonator al departamentului de fundraising. Și-a făcut „școlarizarea” în ceea ce înseamnă munca în ONG lucrând ca Director of Development pentru două organizații non-profit din NewYork, Publicolor și New Visions for Public Schools. Anterior experienței de peste ocean, Robert a făcut parte din echipele editoriale ale trustului de presă SanomaHearst. Când nu e (ne)serios la birou, e tată de-o fată, soț și motociclist de drum lung.

Ruxandra Nan

Director de program, Asociația Română pentru Nou-născuții Îndelung Spitalizați – ARNIS

Ruxandra Nan este sociolog, implicată în proiecte sociale din domeniul sănătății mamei și copilului. Cu o experiență de 9 ani în sectorul non-guvernamental, Ruxandra a absolvit Scoala de Fundraising ARC România, fiind momentan responsabilă de recrutarea și managementul de resurse umane, de comunicare și de Donor Care. Este omul care găsește soluții pentru orice problemă și crede cu tărie în responsabilitatea față de cei tineri, cărora le formează și insuflă pasiunea pentru domeniul social. Culegătoare de povești, prezintă cazurile beneficiarilor către publicul larg și donatori, cu atenție și respect. Valorile după care se ghidează sunt corectitudinea, asumarea și responsabilitatea lucrului bine făcut.

Simona Beldiman

Director executiv, Fundația Bosch

Simona Beldiman s-a alăturat Fundației Bosch România încă din primul an de activitate al fundației. Are o experiență de peste 15 ani în sectorul nonprofit, dar și în zona de CSR. În sectorul nonprofit, a implementat și coordonat programe de fundraising dedicate atât persoanelor fizice, cât și companiilor. Astfel, a avut șansa de a avea atât perspectiva omului de fundraising, cât și a finanțatorului. Pentru succesul unui program, întotdeauna trebuie găsit echilibrul între nevoia de a ajuta și nevoile reale ale beneficiarilor.

Sînziana Wolff

Director de comunicare, Asociația pentru Relații Comunitare

Sînziana e directoare de comunicare la ARC și consultantă de fundraising digital. După multe căutări, unele mai filosofice ca altele, a aflat care e de ce-ul la care răspunde ea: face comunicare cu sens și suflet, vie, pentru care donatorii și susținătorii își fac loc în inimile lor. Mereu va exista un loc special pentru mesajele emoționale de fundraising – știe asta pentru că a avut norocul să vadă multe campanii de succes cum iau viață.

Teofana Cepoi

Psiholog

Teofana, psiholog și evaluatoare externă, contribuie la înțelegerea și îmbunătățirea intervențiilor destinate refugiaților în domeniul sănătății mintale și educației. În ultimii opt ani a lucrat în domeniul dezvoltării internaționale, violenței domestice și cu solicitanții de azil, colaborând cu echipele de la Terre des hommes, Freedom House, YES Akademia și Agenția Națională pentru Egalitate de Șanse. Teofana se bucură să fie parte și să construiască alături de comunități pline de drive, cum ar fi #trillenials, Institutul pentru Studiul și Tratamentul Traumei și este alumnă a Universității Alternative.

Zsuzsa László

Președinte, Yuppi Camp

Este co-fondatoarea și președinta asociației Yuppi Camp, o organizație la firul ierbii, fondată în 2011, unde activezează de la început. În munca zilnică îndeplinește rolul de directoarea de fundraising, cu un overview asupra întregului proces – de la consolidarea unor metode de FR mai vechi, la introducerea treptată a unor metode noi de FR. Yuppi Camp organizează tabere și activități gratuite de terapie prin experiență pentru copii bolnavi de cancer, diabet, alte boli autoimune și grave.

Violeta Goron

Președinte, Asociația Preventis

Înainte de a fi președintele Asociației Preventis, Violeta a fondat organizația și a fost directorul executiv al acesteia. În această calitate, a luat hotărârea curajoasă de a investi în donatorii individuali recurenți.


Vom afla de la ea cum a luat această decizie, cum face alegerile strategice în general și cum e să faci alegeri in fundraising care să ducă la creșterea exponențială a organizației.