GALA OAMENI PENTRU OAMENI, GREAT FUNDRAISING, EDIȚIA II

Ne dorim o ediție a Galei Oameni pentru Oameni în care să sărbătorim cele mai valoroase experiențe de atragere de fonduri, să arătăm că suntem o profesie și că fundraising-ul dă putere misiunii noastre!

Vrem să premiem directori care înteleg valoarea FR și lucrează în echipă, organizații care au strategie și viziune pe termen lung, fundraiseri care își fac munca cu entuziasm, învață și experimentează, campanii care implică și păstrează donatorii pentru cauza organizației. Gala îi aduce împreună, le oferă un moment în care văd că munca lor a contat și povestea lor este spusă pentru a-i inspira și pe alții.

Mulțumim juriului de anul acesta al Galei: Diana Certan (director executiv Concordia), Gabriela Alexandrescu (președinte executiv, Salvați Copiii), Robert Ion (director de fundraising Hope and Homes for Children România), Oana Bulmaga ( fundraiser Asociația Ana și Copiii), Mirela Nemțanu (director executiv HOSPICE), Ionuț Sibian (director executiv FDSC), Dana Pîrțoc (director executiv ARC), Mădălina Marcu (director dezvoltare resurse ARC).

Fiecare dintre câștigători va fi premiat cu un grant in valoare de 1.000 de euro.

Avem 5 categorii anul acesta la Gală, iar nominalizările sunt deschise până în 2 mai. 

Cea mai bună campanie de atragere de fonduri a unei organizații mari

Pentru organizații al căror buget anual este peste 500.000 euro. Intenția acestui premiu este să recunoască eforturile constante ale organizațiilor care fac din transparență și comunicare cu donatorul valori centrale ale planurilor lor de fundraising.

Criterii

  • Eficiența campaniei de fundraising
  • Au fost stabilite obiective măsurabile pentru campanie
  • Capacitatea organizației de a menține relația cu donatorii pe termen lung
  • Organizația respectă principiile de etică
  • Inovație în organizație
Perioada de nominalizări s-a încheiat

Cea mai bună campanie de atragere de fonduri a unei organizații mici

Pentru organizații al căror buget anual este sub 500.000 euro. Intenția noastră prin acest premiu este să recunoaștem nu atât creativitatea campaniei (de multe ori organizațiile caută să fie originale fără a mai acorda atenție scopului final – de a strânge resurse), cât mai degrabă faptul că organizația a strâns într-adevăr resurse, este transparentă și folosește metode care o ajută să țină legătura pe termen lung cu donatorii. De asemenea, o organizație care vorbește despre creșterea capacității interne (și-a propus să-și crească numărul de donatori, nu neapărat să strângă o sumă mare etc) merită încurajare pentru acest tip de abordare care o face mai durabilă.

Criterii

  • Eficiența campaniei de fundraising
  • Au fost stabilite obiective măsurabile pentru campanie
  • Capacitatea organizației de a menține relația cu donatorii pe termen lung
  • Organizația respectă principiile de etică
  • Inovație în organizație
Perioada de nominalizări s-a încheiat

Director implicat in fundraising / strategie de fundraising

Atragerea de fonduri nu este munca unui singur om din organizație, nici măcar a unui singur departament. Doar cu sprijinul constant al unui director care include fundraisingul în strategia organizației și alocă fonduri și resurse umane, stabilește standarde și oferă suport profesional și moral poate o organizație să își atingă obiectivele de fundraising și să crească sănătos. Intenția acestui premiu este să recunoască directorii cu viziune în fundraising și în management.

Criterii

  • Capacitatea de planificare și supervizare în atragerea de fonduri – directorul este implicat în toate etapele atragerii de fonduri, stabilește și comunică obiectivele pentru echipa de fundraising, supervizează și oferă feedback constant echipei
  • Participarea în activitatea de fundraising
  • Învățare și diseminare – alocă resurse pentru procesele de reflecție și învățare pentru echipă
  • Încurajează inovația – alocă resurse pentru a testa metode noi și creează un spațiu sigur pentru eșec și greșeli
Perioada de nominalizări s-a încheiat

Cel mai bun fundraiser

Un fundraiser bun este mai mult decât cineva care strânge bani cu investiție minimă. Este un profesionist care atrage fonduri gândindu-se cum să păștreze donatorii pe termen lung, care știe să mulțumească, care își respectă valorile etice și știe ce e important în meseria sa. Este un inovator care știe să ia din ce apare nou ceea ce îi folosește să-și facă treaba mai bine și un coechipier care știe să obțină sprijinul managerului și colegilor săi. Intenția acestui premiu este să îi recompenseze pe fundraiserii care sunt un model de eficiență, etică și spirit de echipă.

Criterii

  • Rezultatele activității de fundraising
  • Eficiența activității de fundraising
  • Capacitatea de planificare & urmărire a obiectivelor
  • Capacitatea de a menține donatorii pe termen lung
  • Fundraiserul respectă principiile de etică
Perioada de nominalizări s-a încheiat

Cea mai buna echipa de fundraising

O echipă de fundraising bună este una în care oamenii se susțin reciproc, au roluri clare și reușesc să obțină srijinul leadershipului. O echipă care are ca obiectiv comun intenția de a aduce și păstra donatorii pe termen lung, care știe să mulțumească, care inovează pentru a-și face munca mai eficientă. Intenția acestui premiu este să recompensăm echipele care sunt un model de eficiență, etică și în care coechipierii se susțin și se completează reciproc.

Criterii

  • Rezultatele activității de fundraising
  • Eficiența activității de fundraising
  • Capacitatea de planificare & urmărire a obiectivelor
  • Capacitatea de planificare & urmărire a obiectivelor
  • Echipa respectă principiile de etică
Perioada de nominalizări s-a încheiat